Ofertă specială! Extra 20%* reducere la a doua si următoarea piesă mai ieftină la valize     *Reducerea va fi aplicată automat în coș.

Extra 20% reducere
la a doua si următoarea piesă mai ieftină la valize

WITTCHEN logoWITTCHEN logo
Ai în coș produse de la ultima vizită. Termină-ți cumpărăturile înainte ca acestea să fie toate vândute!
A fost atins pragul pentru livrare gratuită
Mergi la coş
Coş (0)
<!-- rezervat -->
A fost atins pragul pentru livrare gratuită
Coşul tău este gol

DESPRE COMPANIE


WITTCHEN este lider de piață în produse exclusive din piele. Compania a fost fondată în 1990 de Jędrzej Rafał Wittchen, care o conduce împreună cu soția sa Monika.

WITTCHEN este o afacere de familie și unul dintre cele mai recunoscute mărci de pe piața europeană. Oferta include o gamă largă de produse de lux caracterizate prin stil elegant și manoperă realizată manual, care garantează cea mai înaltă calitate a acestora.

Istoric


Portofelul vechi al bunicului

Cum a început istoria acestui brand celebru? Jędrzej Wittchen era un băiat tânăr când a primit un cadou neobișnuit de la bunicul său - un portofel din piele frumos și vechi. Atunci tânărul a început să aprecieze frumusețea articolelor din piele și cea mai înaltă calitate a acesteia, care durează mult timp. Când câțiva ani mai târziu a trebuit să decidă ce să facă în viață, a știut că vrea să facă ceea ce este frumos și durabil - articole din piele. Nu avea experiență, dar avea încredere în intuiția sa de afaceri, care l-a ajutat până acum în conducerea afacerii. A decis să-și asume riscul și să investească toate economiile în proiectul visurilor sale. Știa că, pentru a avea succes, trebuia să se concentreze pe cea mai bună calitate. Și-a cheltuit toți banii pe cea mai bună piele, ațe, materiale și angajarea unui meșter care a cusut el însuși toate produsele. Jędrzej Rafał Wittchen a verificat personal calitatea fiecărui portofel, s-a asigurat că produsele semnate cu numele său de familie sunt asociate cu luxul și cea mai înaltă calitate.

Era conștient de faptul că individualismul contează în afaceri - a conceput el însuși logo-ul, care a fost vizibil încă de la început pe fiecare produs oferit. Denumirea companiei avea să reamintească despre tradiții și despre importanța preciziei în acțiunile efectuate în familia sa. Inițial, produsele se vindeau doar în magazinele de mercerie din apropiere, dar marele interes a avut ca rezultat deschiderea foarte rapidă a primelor showroom-uri ale companiei care poartă sigla WITTCHEN. De-a lungul timpului, WITTCHEN a crescut din ce în ce mai repede. Interesul este atât de mare încât un atelier mic nu este capabil să îndeplinească toate comenzile. Apoi producția a fost mutată în Italia, care este renumită pentru piele de cea mai bună calitate și fabrici cu mulți ani de tradiție.

NN cusut la mașină

Această decizie s-a dovedit a fi un alt succes al mărcii WITTCHEN. Tradițiile modei din Italia, combinate cu grija germană pentru calitate și cele mai mici detalii, s-au dovedit a fi o combinație perfectă pe care mii de europeni o aleg și astăzi.
La început, oferta WITTCHEN includea doar marochinărie. Aceste tipuri de produse stau la baza colecțiilor de bază existente:

Colecţia Italy

Colecţia Italy

A fost înființată în 1991 și trăsătura caracteristică este stema companiei în relief în piele. Produsele din piele de vițel moale sunt extrem de funcționale și durabile, iar gama largă de produse permite completarea seturilor asortate.

Colecția Arizona

Colecția Arizona

Caracteristica sa este logo-ul sub forma unei steme aurii pe fiecare produs. Pieile tăbăcite naturale cu taninuri minerale sunt o garanție a calității care impresionează de ani de zile prin aspectul impecabil.

Colecția Da Vinci

Colecția Da Vinci

În 1998 a fost lansată colecția Da Vinci - cea mai exclusivistă linie de produse WITTCHEN. Semnul său distinctiv este stema în relief a mărcii decorată cu un scut unic, auriu și cusături perfecte, duble, care garantează cea mai bună calitate a produselor, care sunt disponibile doar în două culori - negru clasic și bronz atemporal.

Sac Wittchen

De-a lungul timpului, compania a început să se dezvolte, așa a fost creată prima colecție de genți de damă din piele - Venus, creată pentru femeile care caută armonie și eleganță în accesorii realizate cu cea mai mare grijă.
Succesul lui Venus a avut ca rezultat vânzarea unei alte linii de genți – colecția Elegance – modelele noi care apar de două ori pe an stârnesc mereu un mare interes în rândul destinatarilor care caută soluții elegante în acord cu ultimele tendințe ale modei mondiale.
Așa a început extinderea rapidă a ofertei. După genți, a venit timpul pentru mănuși, eșarfe, umbrele, pantofi și valize de înaltă calitate. De-a lungul anilor, marca a cucerit piața cu noi proiecte inovatoare care s-au dovedit rapid a fi de succes.

Astăzi, WITTCHEN oferă o gamă largă de produse care cuprind colecții unice de genți de mână, îmbrăcăminte, parfumuri, pantofi, bagaje și multe alte accesorii precum cravate, eșarfe, curele, șepci și mănuși. De ceva timp, brandul își extinde oferta cu colecții potrivite și tinerilor care prețuiesc aspectul original și stilul modern. Cu gândul la acestea a luat naștere, printre altele, colecția de genți Young. Este o combinație de o varietate de stiluri, modele, materiale și culori interesante. Toate acestea pentru a veni în întâmpinarea nevoilor femeilor independente care prețuiesc ultimele tendințe în modă.

Următoarea etapă în dezvoltarea companiei a fost crearea unui nou sediu, care reflectă caracterul elegant al mărcii prin arhitectura și designul interior. Noul sediu include și o sală de expoziție – Da Vinci, unde toată lumea poate vedea cea mai recentă ofertă a mărcii și modele care se află de ani de zile în fruntea vânzărilor. În 2011, compania a deschis și un centru logistic modern, în care au fost implementate sisteme și tehnologii inovatoare pentru a facilita dezvoltarea și mai rapidă a mărcii.

Colecția Signature

Colecția Signature

Cea mai recentă realizare a mărcii WITTCHEN este colecția Signature, care a cucerit instantaneu inimile clienților și a devenit cel mai bine vândut din categoria sa. Caracteristica acesteia este logo-ul mărcii în relief pe fiecare produs: o stemă cu inițialele lui Jędrzej Rafał Wittchen, lei care îl apără, o coroană și „W” care simbolizează prima literă a denumirii companiei. Colecția se adresează femeilor elegante care pot aprecia un stil atât de extrem de sofisticat.

Compania se dezvoltă constant și ajunge la un public mai larg. Singurul punct constant sunt valorile cărora brandul le-a fost fidel încă de la începutul existenței sale - produsele sunt realizate manual, din piele italiană de cea mai înaltă calitate, extrem de durabilă și frumoasă.
În prezent, compania deține o rețea de peste o sută de magazine de staționare situate în toată Europa și un magazin online inovator, datorită căruia brandul ajunge la un grup și mai mare de destinatari.

WITTCHEN este apreciată pe mai multe planuri, de-a lungul tuturor anilor de activitate, marca a câștigat câteva zeci de premii, dintre care cele mai importante sunt cele acordate de clienții care apreciază nu doar calitatea produselor, ci și competența înaltă a angajaților, gata să ajute clienții în orice situație neobișnuită. Succesul brandului se bazează pe o abordare individuală a clientului, datorită căreia fiecare dintre ei se poate simți special.

WITTCHEN este o combinație perfectă a celor mai noi tendințe ale modei mondiale cu forme clasice și design unic, produsele oferite sunt un stil atemporal care nu va înceta să uimească – alegerea perfectă pentru oamenii de clasă care doresc să arate elegant în orice situație.