Contul meu
Nu este nevoie să vă înregistrați. Când plasați o comandă, este îndeajuns să utilizați opțiunea „cumpăr fără înregistrare”. Comanda va fi procesată în mod standard, dar nu veți putea beneficia de avantaje precum urmărirea stărilor comenzilor, vizualizarea istoricului achizițiilor, participarea la concursuri și campanii promoționale, utilizarea codurilor de reducere pentru clienții fideli etc.
Pentru fiecare tranzacție efectuată în magazinul online se trimite automat o confirmare cu detaliile comenzii. Dacă nu veți primi un e-mail de confirmare după plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați, cel mai probabil adresa de e-mail a fost introdusă incorect.
Prin crearea unui cont în magazinul online, vă veți putea bucura de beneficii precum: urmărirea stărilor comenzilor direct în contul dvs., vizualizarea istoricului achizițiilor dvs., participarea la concursuri și campanii promoționale, utilizarea codurilor de reducere pentru clienții fideli etc.
În fila "Contul meu", utilizați linkul "Am uitat parola". În pasul următor, introduceți adresa dvs. de e-mail. La adresa furnizată va fi trimis un mesaj, care va conține datele de conectare și o nouă parolă.
Timpul de procesare a comenzii depinde de locația produsului în depozite. Informații despre timpul de procesare se găsesc în dreptul fiecărui produs, în coșul de cumpărături, la plasarea comenzii și în notificările prin e-mail care informează despre starea curentă a comenzii.
Pentru a combina comenzile plasate, vă rugăm să contactați personalul magazinului telefonic sau prin intermediul formularului de contact. Includeți în corpul mesajului numerele comenzilor care vor fi combinate. Dacă la comenzi s-au adăugat costuri de transport, acestea vor fi recalculate în conformitate cu tabelul de prețuri pentru transport.
Anularea comenzii este posibilă doar până la completarea mărfurilor comandate în depozit. După acest timp, anularea nu mai este posibilă. Puteți verifica starea curentă a comenzii conectându-vă la contul dvs. sau verificând ultimul e-mail de la magazin.Pentru a anula o comandă, vă rugăm să trimiteți o astfel de informație prin formularul de contact, furnizând numărul comenzii, sau telefonic la Biroul de Servicii Clienți.
Informațiile despre starea curentă a comenzii sunt disponibile după conectare pe site-ul „Contul meu” (doar pentru Clienții înregistrați). În plus, mesaje cu informații despre starea curentă a comenzii sunt trimise la adresa de e-mail furnizată la plasarea comenzii. Dacă comanda are starea "finalizată", acest lucru înseamnă că expedierea a fost trimisă. Livrarea va avea loc în următoarea zi lucrătoare după ziua în care ați primit e-mailul de informare despre schimbarea stării și care conține numărul scrisorii însoțitoare.
Nu este posibilă indicarea a două adrese de livrare pentru o comandă. Vă rugăm să plasați comenzi separate.
Costurile de livrare depind de valoarea produselor achiziționate:
Pentru comenzile de peste 300 Lei, livrarea este gratuită (indiferent de forma de livrare aleasă).
Curierii care livrează coletele nu sunt obligați să contacteze destinatarul prin telefon, dar folosesc adesea această formă. Dacă vă interesează în mod deosebit contactarea curierului, vă rugăm să contactați reprezentanța locală a companiei de curierat.În momentul expedierii coletului din depozit, trimitem un e-mail în care vă oferim numărul avizului de însoțire și adresa site-ului unde puteți găsi numărul de telefon al reprezentantului corespunzător al firmei de curierat.
Garantăm 100% siguranța livrării produselor comandate. Fiecare expediere este asigurată la valoarea sa integrală.Înainte de a accepta coletul de la curier, verificați întotdeauna dacă ambalajul nu a fost deteriorat în timpul transportului.În special, acordați atenție stării benzilor adezive sau a sigiliilor aplicate pe ambalaj. Dacă, la primirea coletului, Clientul observă că coletul este deteriorat, acesta trebuie să acționeze în conformitate cu prevederile Legii din 23 iulie 2003, Legea poștală.Se recomandă întocmirea în prezența curierului a unui proces-verbal privind deteriorările și refuzul de a accepta marfa.
DHL
Pentru a urmări starea expedierii și locația acesteia, utilizați linkul de urmărire DHL:
(Aici)
Numărul de expediere poate fi găsit în SMS-ul sau e-mailul care confirmă finalizarea comenzii.
Din păcate, nu este posibilă indicarea a două adrese de livrare. Livrarea are loc în zilele lucrătoare de luni până vineri, între orele 9:00 și 19:00. Vă rugăm să indicați o adresă de livrare a coletului, la care se va putea livra cu succes între orele specificate mai sus.
Magazinul online nu este responsabil pentru sistemul de lucru al companiei de curierat, inclusiv pentru stabilirea orei de livrare. Pentru a programa ora de livrare, vă rugăm să contactați compania de curierat responsabilă pentru locul de livrare.În momentul expedierii coletului din depozit, trimitem un e-mail în care vă oferim numărul avizului de însoțire și adresa site-ului unde puteți găsi numărul de telefon al reprezentantului corespunzător al firmei de curierat..
Magazinul online WITTCHEN efectuează comenzi cu livrare în anumite țări:
Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Franța, Spania, Olanda, Irlanda, Lituania, Luxemburg, Letonia, Portugalia, Slovacia, Suedia, Ungaria, Marea Britanie, Italia.
Costul transportului este de 45 PLN, indiferent de valoarea comenzii. Condiția necesară pentru realizare este plata în avans prin intermediul uneia dintre metodele de plată disponibile.
Livrarea se face în maxim 7 zile lucrătoare din momentul expedierii coletului
Pentru fiecare comanda finalizată se emite o factură cu TVA conform datelor furnizate la plasarea comenzii. Facturile cu TVA sunt tipărite cu data expedierii mărfii și nu este posibilă modificarea acestei date.
Este posibilă emiterea unei facturi proforma.În acest scop, vă rugăm să plasați o informație în câmpul „Comentarii la comandă” în pasul 3 al coșului la plasarea comenzii. Factura Proforma va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în comandă.
Dacă există o greșeală în datele cumpărătorului de pe factura cu TVA, atunci, în conformitate cu Regulamentul Ministrului Finanțelor, Clientul trebuie să emită o notă de corecție. Modelul notei poate fi găsit aici:
Pot fi corectate numai erori minore, nu este posibilă modificarea completă a detaliilor cumpărătorului.
Pentru o comandă plasată se poate plăti în următorul mod:
Autorizarea plății online și cu cardul de credit se realizează prin sistemul profesional de tranzacții de plată online payU. După selectarea opțiunii de plată, clientul este redirecționat către site-ul web care permite autorizarea tranzacției. Plățile on-line în magazinul online WITTCHEN se fac prin firma DialCom24 Sp. z o. o., care garantează securitatea plăților în cadrul platformei payU. Conform cerințelor organizațiilor de plată, companiile care oferă plăți online trebuie să respecte standardele stricte de securitate PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard este un standard global stabilit de organizațiile de plată (Visa, MasterCard) pentru a proteja datele personale ale deținătorilor de carduri și informațiile legate de tranzacțiile efectuate cu ajutorul cardurilor de plată.
Wittchen Romania S.R.L.
Bulevardul Corneliu Coposu 6-8,
030167 Bucureşti
LIBRA INTERNET BANK EROII REVOLUTIEI
Nr. contului:RO 61 BREL 0002 0037 3654 0100
Important! Livrările plătite prin transfer bancar, plată online sau cu card de credit sunt realizate după înregistrarea plății respective în contul bancar al magazinului online WITTCHEN..
Numărul contului bancar la care trebuie efectuată plata:
Wittchen Romania S.R.L.
Bulevardul Corneliu Coposu 6-8,
030167 Bucureşti
LIBRA INTERNET BANK EROII REVOLUTIEI
Nr. contului:RO 61 BREL 0002 0037 3654 0100
Autorizarea plății online și cu cardul de credit se realizează prin sistemul profesional de tranzacții de plată online payU. După selectarea opțiunii de plată online, clientul este redirecționat către site-ul web care permite autorizarea tranzacției. Dacă plata nu este finalizată, există posibilitatea unei alte încercări de efectuare a plății folosind linkul din mesajul de e-mail primit în momentul plasării comenzii.
Odată completat, formularul este trimis clientului și transmis automat operatorului magazinului online.
Vă rugăm să trimiteți bunurile revendicate la următoarea adresă:
Plângeri WITTCHEN
ul. Gdańska 60 Palmiry
05-152 Czosnów, Poland
Reclamațiile sunt procesate în termen de cel mult 14 zile de la data primirii de către magazin a coletului cu mărfurile reclamate. În cazul în care reclamația este admisă, produsul deteriorat va fi reparat sau înlocuit cu altul, complet, iar în cazul în care acest lucru nu va mai fi posibil (de exemplu, din cauza epuizării stocurilor), magazinul va rambursa Clientului contravaloarea prețului produsului sau îi va oferi la alegere alte bunuri disponibile în magazin.
Consumatorul poate renunța la marfa achiziționată în magazin fără a indica niciun motiv în termen de 30 de zile de la data primirii coletului.
Pentru returnare, completați formularul interactiv de mai jos, împachetați produsul returnat cu dovada originală de cumpărare și trimiteți-l la următoarea adresă:
Centru logistic WITTCHEN
Palmiry, ul. Gdańska 60
05-152 Czosnów, Polonia
În cazul produselor pe care au fost aplicate inițiale:
Comanda plasată este obligatorie pentru Utilizator. Întrucât contractul încheiat vizează servicii cu proprietăți individuale specificate de Utilizator în comanda plasată de acesta sau strâns legate de persoana sa, indiferent de starea sa juridică, acesta nu are dreptul de retragere din contract prevăzut pentru contractele încheiate la distanță (art. 10 alin. 3, pct. 3 din Legea din 2 martie 2000 privind protecția anumitor drepturi ale consumatorilor și răspunderea pentru daune cauzate de un produs periculos (adică Jurnalulde Legi 2008, Nr. 10, poz. 8 cu modificările ulterioare)
Banii vor fi rambursați în maxim 14 zile lucrătoare prin virament bancar în contul indicat de Client sau în 21 de zile lucrătoare prin mandat postal la adresa indicată în comandă.
Indicele produsului este marcat după cum urmează:
XX-Y-MMM-C-R
Exemplu: 10-1-139-1
Portofel din colecția Arizona, model:139 de culoare neagră
Pentru a valorifica un cupon de reducere primit: Selectați produsele care pot fi acoperite de codul de reducere și plasați-le în coș. Apoi introduceți codul cuponului, în prima etapă a „coșului” în câmpul „Cupoane de reducere”